כמה עולה לבנות בית פרטי?

שאלה שכל אחד שבונה בית עוסק בה. אנחנו כאן כדי להפריך לכם 10 אמונות טפלות בבניית בית פרטי.

כמה עולה לבנות בית פרטי באמת? אם בבנייה עצמית, עלויות זה נושא שממנו מתחילים פרויקט ואיתו מסיימים, בתקווה לשמור על גבולותיו ככל הניתן.
בניית בית בזול, היא מטרה של רובנו, לא של כל אחד. ללא ספק מחיר בניית בית היא פונקציה של הרבה מאד החלטות לכל אורך הפרויקט, אך יש להגדיר תחילה מהו, בכל אופציה שלא תיבחר.

ננסה לספר לכם על כמה אמונות טפלות בנושא של עלות בניית בית פרטי:

1. עלות בניית וילה לעולם לא מסתיימת ב 4000 ₪ למ"ר. הכל שאלה של תכולת האומדן. מומלץ לא לקחת חוק אצבע של 4000 או אפילו 5000 ₪ למ"ר ולהכפיל את שטח הבית ב עלות בניית בית למ"ר. תמיד התוצאה תצא שגויה. יש הוצאות רבות אחרות שאינן כלולות בעלות זו ועליכם להוסיפם בניפרד.


2. מחיר בניית בית פרטי אינו נתון מראש אלא תוצאה של תכנון המותאם לפרוגרמה שלכם בלבד וככזה הוא לעולם לא יוכל להיות מותאם לכולם באופן שווה. כמו כן מחיר בניית בית פרטי אמור לבטא את שיטת הבנייה הנבחרת ובהמשך את כל השלבים בפרויקט כולל הוצאות נלוות.


3. לבנות בית פרטי בזול היא מטרה של רובנו. אבל לא תמיד. יש בעלי ממון שמתחילים במסע ואינם יודעים היכן יסיימו. אגב, זה נכון פעמים רבות גם לזוגות צעירים שאינם בונים מסלול מתודולוגי מוסדר, ואז שוקעים לחובות והוצאות בלתי צפויות, שלא נלקחו בחשבון.


4. אם המטרה לפניכם היא: לבנות בית פרטי בזול תציצו "בבית אל צמרות העצים" ותלמדו כיצד ניתן גם ממחסן רעוע להפוך לבית חם ונעים. גם מחסן ניתן להפוך לבית!


5. לבנות בית פרטי בזול אינו תוצר של דרך אגב. לבנות בית פרטי בזול מצריך חשיבה עשירה ברעיונות יצירתיים החל משלב התכנון האדריכלי ועד העיצוב.(מוזמנים להתייעץ עימנו בנושא).


6. כדי לבנות בית פרטי בזול עלינו תמיד להשקיע באדריכל בתים פרטיים המתמחה בבניית בית בזול, תכנן כאלה בעבר, תוכלו להיפגש עם הלקוחות ולהתייעץ עימם ולהחליט בזמנכם.


7. עלות בניית וילה מחייבת תכנון, פיקוח וביצוע ברמה גבוהה. חיסכון באנשי מקצוע לא טובים תמיד יעלו לכם יותר בסוף.


8. מחיר בניית בית צריך תמיד להגדיר מקדם בלתי נצפה מראש. גם כשהבנייה מתוכננת היטב יש פרמטרים לא צפויים (תשתיות, מערכות, שינויים שהלקוח מבקש וכיוצ"ב).


9. עלות בניית בית למטר מרובע אמורה לגלם את אדריכלות וקונס' הבית,עיצוב הפנים, עיצוב החוץ ואת כל ההוצאות התכנון והלוגיסטיקה עד לפריט האחרון. כל המפרט מחיר עלות בניית בית למטר באופן חלקי- מטעה וטועה וחוטא לבונים הטריים.


10. בנייה עצמית כולל התאמת עלויות לכיס שלכם, יכולה להיות מהנה ונעימה. תתפלאו.

תמי ודניאל אדריכליות