אנו מתמחות בעיצוב בית כפרי ומציעות דו שיח מקצועי ופורה המייצר ללקוחותנו מוצר שלם על פני מגוון סגנונות, כי הכל עובר יותר מעיבוד של זוג עיניים אחד. כל התכנון נעשה בשיתוף עם הלקוח ויצירת דיאלוג פורה עמו, תוך הכוונתו להגשמת חלומו ומיצוי הפוטנציאל בין הבית לסביבתו בהתאם לתקציב.

עיצוב בית כפרי בפרדס חנה כרכור ואזור המרכז

(הכל תלוי בחשיבה ובאופן התרגום שלה...)

בית קודם כל צריך לרגש אותנו. כשאתם יוצאים ממנו בבוקר, וכשאתם חוזרים אליו בסוף כל יום. אנשים שונים אחד מהשני ולכן יבחרו את הבית העתידי שלכם מתוך טעמם אישי, מתוך הניסיון, ומתוך החוויות האישיות במקום שגדלו בו.
ובתוך כך נכון לתכנן ו לעצב את הבית שלכם מתוך הכרות והבנה עמוקה שגולשת אל אותן חוויות שמרגשות אתכם ומעצבות אתכם.
לרוב, אנו משתדלות להימנע מסגנונות של בית כפרי או בית מודרני. הסיבה לכך נעוצה בכך שהתיוג לכיוון עיצובי מסוים של בית כובל אותנו לשפה מאד מסוימת, והרי מאחר ואנו מאמינות שכל בית מספר סיפור חדש, כך בכל בית תתעצב לה השפה והסיפור הייחודי שלו גם אם בשילובים של "גם וגם". בעיננו הכל מותר כל עוד יש יד מקצועית מכוונת.

כמשרד אדריכליות לבתים פרטיים בפרדס חנה כרכור, ניתן למצוא סקאלה מגוונת של בתים החל מבתים כפריים וכלה בבתים מודרניים.

בתים בעיצוב כפרי, הוא אחד מתחומי התמחותנו, וניתן למצוא בסקאלה זו בתים רבים ולקוחות רבים מרוצים.
מזמינות להציץ ב "בית בצל הויסטריה" בכרכור, המשנה תצורתו בימים אלה לבית כפרי, לבקשת הלקוחות.
בית בכפר או בית במושב תמיד מהווה חלק מהסביבה הים תיכונית, והאדריכלות המתבקשת באזורים אלה היא לרוב כפרית. מוזמנים להציץ בבית במושב 'הדר עם' עבור זוג עם 3 ילדים. זהו בית במושב הבנוי מ 2 קומות, עם גג רעפים, תריסי עץ, החובק פאטיו בליבו.