אנו מתמחות בעיצוב בתים פרטיים במרכז המציע דו שיח מקצועי ופורה המייצר ללקוחותנו מוצר שלם עם מגוון סגנונות, כי הכל עובר יותר מעיבוד של זוג עיניים אחד. הבנייה נעשית בשיתוף עם הלקוח ויצירת דיאלוג פורה עמו, תוך הכוונתו להגשמת חלומו ומיצוי הפוטנציאל בין המבנה לסביבתו בהתאם לתקציב.

עיצוב בתים פרטיים מבחוץ (תל אביב וכל אזור המרכז)

עבורכם זה "מבחוץ". עבורנו, האדריכלים, זה "נשמה"

עיצוב בתים פרטיים "מבחוץ" הוא מושג שלא באמת קיים, אך נעשה בו שימוש לרוב על ידי לקוחות רבים שמחפשים תשובה לחיבור בין החוץ לפנים, שמחפשים ביטוי מרגש בחזיתות, שמחפשים עיצוב חזית לבית פרטי שמצליחה להחסיר פעימה כשבאים בשעריה - דבר שפעמים רבות ללקוחות זה הדבר כמעט הכי חשוב בסוף (לפעמים יותר מהבית עצמו אפילו..) אך לא תמיד יודעים להעביר את המסר הנכון, דבר שלפעמים אדריכלים פחות מתמקדים בו, ופחות נותנים את תשומת הלב על הנראות החיצונית של הבית או על הקשרו ואולי כי ניסיון הרב שנים של משרדי אדריכלים וותיקים וגדולים לא תמיד מאפשר להם להתמקד בכל בית פרטי.
לרוב, אדריכלות הנוף איננה מקבלת את המקום הראוי לה.לרבו אדריכלות הנוף היא "יתרת השטח של המגרש".
בעוד שבתכנון בתים אדריכלות הנוף היא מה שנשאר במגרש, אנו מתכננות את החוץ לפעמים עוד לפני הבית עצמו. החשיבה שלנו שונה. ולכן, עבורנו זה שונה. עבורנו, לסוגיית "החיבור בין החוץ לפנים" ניתנת תשומת לב בדיוק כמו לבית עצמו, ולפעמים אפילו יותר.

החיבור בין החוץ לפנים מחייב חשיבה כוללת של אדריכלות הנוף ואדריכלות המבנה באופן שישלים אחד את השני.

עבורנו, חזיתות הבית אמורות לשקף את הבית הפנימי, את הפונקציה. עבורנו חזיתות הבית הן חלק מ"החלק שנושם" בבית, החלק המרגש בבית, עבורנו, בלעדיו: הבית לא קיים.
מושג הנשמה עבור תמי ודניאל, הוא מושג שעל האדריכל לאתר בכל בית. ולספר את הסיפור שלו.

מרקס מספר: "החפצים יש להם חיים משלהם, העיקר לעורר בהם את הנשמה".